Update 3️⃣2️⃣

Gepubliceerd op 22 maart 2021 om 12:12

12-10-2020 t/m 18-10-2020


 

Locked down! 🔓 Ook afgelopen week zijn we 100% vanuit huis aan het werk geweest, dit omdat onze hele familie inclusief aanhang positief is getest op Corona. Geen vakantie dus voor ons volgende week! 

 

In plaats daarvan een hoop digitale gesprekken! Zo hebben we afgelopen week een eerste kennismakingssessie gehad met een laatste grootkeuken leverancier. We hebben onze plannen toegelicht en aangegeven wat onze wensen zijn m.b.t. de keuken, binnenkort verwachten we hier de eerste schetsen van. Spannend! 🔜

 

Daarna moeten we ‘snel’ keuzes gaan maken met betrekking tot de keuken, onze adviseurs van Kraak zitten ons namelijk aardig achter de vodden omdat dit haast heeft. 😇 De keuken heeft namelijk heel veel invloed op het (stroom)vermogen wat we straks nodig gaan hebben in het complex en dit staat weer op het takenlijstje van de installateur.. Wederom: alles houdt elkaar weer in stand en bezig, haha! 🤯

 

Toch zijn de digitale afspraken met iedereen zo gek nog niet, we merken namelijk heel goed dat dit een hoop tijd scheelt en stiekem wel wat efficiënter werkt hier en daar. Extra tijd dus om weer wat stappen te maken in ons personeelsplan! We hebben onze eerder gemaakte personeelsberekening ‘getest’ door aan de hand van onze beoogde openingstijden in Excel al het personeel in te vullen, een tijdrovend klusje. Maar goed, we denken nu wel dat we een kloppende berekening hebben als uitgangspunt voor de komende periode. Ons team zal naar verwachting gaan bestaan uit meer dan 70 collega’s, een gezellige boel dus... 😛  

 

Een aantal andere zaken welke we recent hebben uitgewerkt: onze uitgangspunten met betrekking tot de drankenkaart in de horeca, de ideetjes welke we hebben voor ons toekomstige rooftopterras, buitenterras en vergaderzalen en de eerste uitwerkingen voor onze pre sale.  

 

Zo hebben we de wens om dit jaar nog te gaan starten met een pre sale, zodat we hopelijk met deze ‘extra’ omzet nog wat dingen kunnen toevoegen aan onze bouwplannen. Momenteel gaan we er bijvoorbeeld van uit dat ons rooftopterras casco wordt opgeleverd en dus niet direct in gebruik genomen kan worden, een ander voorbeeld is dat we (vanwege budget) momenteel nog niets gaan doen aan het buitenterrein en dit later aanpakken. Het zou natuurlijk top zijn als we dit al enigszins kunnen gaan meenemen in de plannen vanaf de start!  🤞

 

In het kader hiervan hebben we een eerste kennismakingsgesprek gehad met Ticketsplus en voornemens om binnenkort nog met een andere partij te gaan praten. Het doel: binnen 4 weken een werkende ticketshop live hebben staan zodat we los kunnen. Cool!  

 

Dit hele feestje gaat natuurlijk niet door als de bouw ook niet z.s.m. wordt gestart, maar ook daar hebben we aan gewerkt! We hebben een belangrijke, lange sessie gehad met Kraak over de planning en offertes van alle betrokkenen. Volgende week op de planning: de plannen zoals deze er nu liggen gaan ‘hakken’ om tot ons budget te komen. Dit gaat nog een lastig en misschien vervelend klusje worden, maar daarna zijn we als het goed is los! 👍

 

En verder deze week? Hebben we een voorstel ontvangen van een tweede marketingbureau, heeft Bowltech de finale offerte toegelicht en hebben we een aantal sessies gehad m.b.t. de funcurling en kart. Alle activiteiten beginnen dus ook meer vorm te krijgen en afgerond te worden. Op naar volgende week! 🙋‍♀️

 


 

 

Sydney Broos


Rating: 5 sterren
1 stem

«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.