Werken als back-office medewerk(st)er

Werken als back-office medewerk(st)er

Mijn naam is Mandy, werkzaam als back-office medewerkster bij Playdôme Roosendaal. Dat betekent dat ik hét digitale aanspreekpunt ben voor alle gasten per e-mail, telefoon of via social media. Mijn doel? Het bieden van een onvergetelijk bezoek en de gasten zoveel mogelijk ontzorgen. Samen met mijn collega’s werk ik dagelijks aan het overtreffen van de verwachtingen van onze gasten.

In deze blog neem ik jullie mee behind the scenes!

Hoe ziet mijn dag eruit?

“Goedemorgen, Playdôme Roosendaal, met Mandy”, is één van de binnenkomers wanneer je mij of mijn collega’s aan de lijn krijgt. Alle inkomende telefoontjes pakken wij met het team op. Veel gasten bellen voor meer informatie over onze verschillende activiteiten en de mogelijkheden. Daarnaast helpen wij gasten met het maken of aanpassen van een reservering.

Aan ons de taak om de gast zo goed mogelijk te woord te staan. We denken mee in een passend programma voor de gast en helpen met het maken van reserveringen. We stellen een programma op dat zo goed mogelijk past bij de wensen en behoeften van het gezelschap. Hoe uitgebreider een reservering is, hoe uitdagender en hoe leuker! Met vijf activiteiten en horeca onder één dak kunnen wij voor ieder gezelschap een passend arrangement samenstellen. Bijvoorbeeld voor een kinderfeestje, bedrijfsuitje of voor een dagje uit met familie en vrienden.

Naast de telefoontjes die we beantwoorden, werken we ook de inkomende e-mails weg. De meeste e-mails die we ontvangen hebben als onderwerp ‘’Nieuwe reservering op naam van …’’. Deze e-mails ontvangen we automatisch uit de webshop. Na het ontvangen van de nieuwe reserveringen controleren wij de planning, maken wij de reservering definitief of nemen contact op met de gast voor het eventueel verplaatsen/aanpassen van de reservering.

Tevens houden we de inbox van de social media kanalen in de gaten en reageren we op inkomende berichten. Wij zijn iedere dag van de week bereikbaar en helpen onze gasten zo snel mogelijk verder!

Wat doen wij nog meer?

Dagelijks controleren wij het planbord waar alle reserveringen in staan. Het is voor ons heel belangrijk om de juiste start- en eindtijden van de activiteiten in de gaten te houden en natuurlijk de mogelijkheden in personele bezetting. Als back-office medewerkster ben je op de hoogte van alle lopende producten, arrangementen en acties.

De feedback van onze gasten is heel waardevol. We houden nauw contact met gasten en kijken samen naar een gepaste oplossing wanneer een bezoek niet helemaal naar tevredenheid is geweest. Zo groeien we samen door naar een optimale beleving.

Werken was nog nooit zo leuk!

Ben je op zoek naar een stageplek voor dit schooljaar of zoek je nog een leuke (bij)baan? Ook hierin zijn wij jouw eerste contactpunt en sturen wij je door naar de betreffende teamleider die hierover verder met jou zal contacten. Bekijk de vacature voor back-office medewerk(st)er of neem contact met mij op voor eventuele vragen.

Wist je dat het ook mogelijk is om in een combinatiefunctie bij Playdôme Roosendaal te werken? Naast het werken als back-office medewerkster ben ik ook werkzaam als front-office medewerkster. Als front-office medewerkster ben je verantwoordelijk voor het ontvangen van gasten, welkom heten en doorverwijzen naar de juiste activiteiten.

Wil je mijn collega worden? Solliciteer direct en kom op gesprek.

Tafel reserveren